Sunday, January 2, 2011

WTH ?!


wuuuuut~ besok skolah woii !!! gila vavi ! rsa mcm baru smlam aku mngglkan sekolah,tapak demi tapak,,tiba2 ja besok,aku kena p skolah !! damnnnnnn !

msa strt cuti,besa la,kat fb tuh..org msti kata,'mish u all fren ' 'bru strt cuti,aku dah rndu korang smua larh ' bla3..tpi bila nk bkk skolah,kuar la status, 'i wish this holiday would be longer' 'npa la cti ni cpat hbes sgt ?! ' heshh..sjak bila ak pndai kutk org nih,,lntak la depa nak wat status pa pown ! :P

msa cuti ni,aku hram x sentuh blog,ini mnjukkan btapa bjk dan malasnya aku mnghbiskan msa cuti..muaahaha..bgun,on9,mkan,tgk tv,tidor,,bleh dktkan cmtu la keja aku cuti nih..mcm org yg brwwasan gila..nmpak sgt manusia yg berdisplin ! ~.~

aha ! result PMR aku,,alhamdulillah ak dpat 8a,,lega ! klaw x tuh,cuti ak x tntram,mlm2 drect maw dpat mmpi bruk psal result ! lpas dpat pown mmpi bruk gak ! teruk gila ! aiseh ! bsok kena bgun pagi,gosok ggi,cuci muka,x yah mandi,pkai baju,p skolah ! aisyh,harap2 x yah pnjt pgar lagi la.. XD

No comments:

Post a Comment