Monday, January 3, 2011

FIRST DAY !


sbut psai first day nih,msti trgat time frst2 msuk tadika..slalu klaw org msuk tadika,msti nak nngis..leyn drpda aku,sedang knak2 lain sdg mngis,aku mlgkah dgn pnuh brgaya,lngkah demi lgkah diatur pnuh kemas~ lpas aku masuk kelas dgn brkca mata hitam,aku bersalam dgan smua pljar di stu,,trmsuk la dgan ckgu skali,fuhh~awek2 tadika mnjrit mmgil mggil namaku,ku tersnyum lebar shja..(cntrol macho ) B) prcya la bnda ni,kerana ssnguhnya aku sdng meng'encing' kalian smua,,muahahaha~ ayt bdak bru msuk skolah mmg cmni..hee~

walaooo~! ak dah form 4 tuhh !!! tapi ak msih trasa muda ! mgkin ini kerana tips awet muda yg ku selalu amalkan..ceit ! XD hri first skul,perghh..siut tui,ak duk kelas lain..im the only one from my previous class in my new class~ini brmkna,aku x dak geng !! adehh ! heshh..dah la klas tuh tpencil,dlam nerai tgkat dua tuh,klas aku sorang ja ada,,aduduudud~

new classmate ? ermm..boleh la,ak knal la depa2 tu..tpi x brpa rpat sgt derr..besa2 jaa..heshh,,aku psrah ja..nk wt cmna..so,the cnclusion is=its kinda sucks u know,ermm...ok,its really sucks ! :p nnti lma2 ok la kowt..herrr.. i hope so..huu~

No comments:

Post a Comment